Vi bestræber os på at hjælpe vores kunder med at nå deres fulde potentiale

1. Bogføring og revision

Vi tilbyder et omfattende udvalg af traditionelle regnskabstjenester. Vi kender udfordringerne ved den daglige bogføring og sporing af alle finansielle transaktioner, derfor har vi de perfekte løsninger til dine økonomiske opgaver, såsom:


  • Opbygning af et nyt digitalt regnskabssystem, eller udskiftning af det nuværende, hvis din virksomhed er i vækst.
  • Løbende bogføring og afstemning af saldi (med alle regnskabs digitale systemer).

  • Kreditor/debitorstyring.
  • Udarbejdelse af salgsfakturaer.
  • Indberetning af moms, lønsum.
  • Indberetning skat/selvangivelse og afgifter til offentlige myndigheder.
  • Udarbejdelse af periodebalance/perioderegnskab, afslutning af regnskabsåret, samt udarbejdelse af resultatrapport, og indberetning årsrapport.
  • Generer og lever rapporter efter din virksomheds behov.

  • Kort sagt, vi optager, observerer og rapporterer.

2. Økonomistyring

  • Budgettering og likviditetsstyring
  • Økonomisk analyse af regnskaber for at give information om virksomhedens effektivitet, rentabilitet, likviditet og stabilitet, der giver ledelsen mulighed for at træffe smarte beslutninger.

3. Administrative opgaver

  • Hjælp til indberetning og udbetaling af løn, afregning af skat, feriepenge, pension, (vi arbejder med alle lønsystemer).

  • Etablering og regulering af alle typer danske virksomheder.

  • Hjælp til at åbne en virksomhedskonto i en bank.

  • Hjælp til alle andre kontoropgaver som Excel, PowerPoint osv.